Van België naar Frankrijk

1 juni 2014 - Varennes-en-Argonne, Frankrijk

Rond het middaguur hebben we de Belgisch-Franse grens gepasseerd. Ondanks dat de Ardennen achter ons liggen blijft het een glooiend landschap. Het is er nergens vlak! Veel schakelen en blijven trappen. We hebben prachtig fietsweer.

In veel dorpjes is het bijzonder rustig. We zien dan ook meer koeien dan mensen. Onderweg genieten we van het landschap en de roofvogels in de lucht. Ook hebben we een vos in ons vizier gehad.

PS de WiFi is verre van stabiel.

Koersinformatie

Route  Neufchâteau - Varenne-en-Argonne

Afstand 116 kilometers

Hoogtemeters 940

Gemiddelde bewogen snelheid 19,8 kilometer per uur

Gemiddelde temperatuur 19,6 graden Celsius.

1. Stascha:
    1 juni 2014
    Lieve Gonnie en Jos , fijn dat het zo goed gaat en dat het weer mee zit ! succes ! lieve groet Stascha
  2. Monique Voermans:
    1 juni 2014
    Op de foto van de wegen van Frankrijk kan ik niet zien hoe hard jullie mogen fietsen. Dus kalm aan zodat jullie nog meer van die mooie omgeving en dieren kunnen genieten.
  3. Joke:
    Lieve Gonnie en Jos ,
    Geniet van alles wat jullie zien, prachtig en dit is nog maar het begin ..succes groetjes Joke
  4. Rian:
    Hoi Jos en Gonnie,
    Wat is het toch mooi dat we mee mogen genieten van jullie belevenissen onderweg! Gisteren nog even bij Sjonnie zijn stal gestaan en hem uiteraard een dikke knuffel gegeven. Hij kwam op en top uit de wei, VOOROP met 2 oudjes achter hem aan. Ook die heeft een topconditie!!
  5. Erik Sanders:
    Gonnie en Jos,

Bon Voyage! ...en suc6 met de volgende etappes!
    Mooie foto's!
  6. Arno van de Spijker.:
    Hoi Jos en Gonnie,
    Ik zie dat jullie reis goed gaat. Prachtig om zoiets te mogen meemaken. Geniet en laat ons mee genieten!
  7. Toon Reijnders:
    3 juni 2014
    Nou Nou, 13% is een leuk begin. Jullie kunnen vast meer aan.

Heel veel succes.